Увага всім групам!
Проводиться дослідження з предмету
"Охорона праці" на тему:
"Безпека праці - понад усе"
Кульгавий, який біжить по дорозі, випереджає того, хто біжить без дороги. - Ф. Бекон
Мета дослідження:
- Виявити вимоги правил безпеки праці під час несення служби, гасіння пожеж, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, якими найчастіше нехтують пожежники-рятувальники.
- Активізація інтересу курсантів до процесу вивчиння даного предмету.
- Профілактика травматизму під час навчального процесу.
- Привернення уваги курсантів, студентів, ліцеїстів, слухачів до вимог правил безпеки праці під час несення служби, гасіння пожеж, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
- Зацікавити, навчити, зробити питання охорони праці звичною та невід’ємною складовою працівника Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту.
До участі в дослідженні запрошуються всі, хто має бажання долучитися до даного заходу. Допускається об'єднатися в групу у складі 5-6 осіб.
Необхідно створити відеоролик, в якому розкрити питання про дотримання правил безпеки праці під час несення служби, гасіння пожеж, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру з обов'язковим посиланням на пункт, який був використаний.
(Розділ 5 і 6. Наказ МНС України від 07 травня 2007 № 312 «Правила безпеки праці в органах і підрозділах МНС України»)
Для участі необхідно:
- Зняти короткометражний Відеоролик хронометражем до 3 хвилин.
- Надіслати Відеоролик на блог "Допомога пожежнику-рятувальнику" або завантажити на www.youtube.com, при цьому Учасник надає посилання на розміщені матеріали на сайті www.youtube.com в електронному вигляді на блозі.
- Відеоролик:
- формат mp3, mp4, avi або DVD-відео;
- тривалість – до 3 хвилин;
- відеоролик може бути знято за допомогою будь-якого пристрою, що
забезпечує відеозйомку (мобільний телефон, фотоапарат з функцією
запису відео або ж відеокамера);
- відеоролик відзняти українською мовою;
- у відеоролику допускаються: аудіосупровід, текст, коментарі, оформлення додатковими ефектами, тощо.
Призовий фонд дослідження:
ВСІ учасники дослідження отримають заохочувальні подарунки (бали), а за найпопулярніший відеоролик та за найбільш емоційно-креативний відеоролик отримують особливі нагороди.
ВСІ учасники дослідження отримають заохочувальні подарунки (бали), а за найпопулярніший відеоролик та за найбільш емоційно-креативний відеоролик отримують особливі нагороди.
Детальні умови проведення дослідження:
Дослідження проводиться з 16 жовтня по 30 листопада 2015 року у ДВА ЕТАПИ.
З 14 жовтня по 30 листопада триватиме голосування за найкреативніші та найбільш емоційні відеоролики.
01 грудня буде оголошено результат дослідження за двома критеріями: найпопулярніша конкурсна робота та найкреативніша конкурсна робота.
Популярність відеоролика визначатиметься кількістю його переглядів на блозі (www.youtube.com). Підрахунок переглядів завершується 30 листопада о 20:00.
Найбільш креативно-емоційне відео визначатиме педагогічний колектив циклу.
Немає коментарів:
Дописати коментар